odma, bagnet, uszczelka pod pokrywą zaworów |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-07, 16:20 odma, bagnet, uszczelka pod pokrywą zaworów
|
|
|
Siema. Po zmianie oleju na Red Line-a wzrosło mi ciśnienie oleju i w sumie to sie cieszę, ale. Jakieś 2tyg. temu podjechał pod mój garaż Kuba (Coobcio Garage)- stroili Zetke kolegi i tak pogadalismy. 1 co powiedział, że odmy sa dziwnie cieniutkie i żeby zrobić taaaakie grube bo właśnie przez nie wywala mi olej spod każdej nowo wymienionej uszczelki pod pokrywą zaworów i czego by było mało to teraz zaczęło mi wywalać bagnet, ale przy pełnym booscie. Te oringi na bagnecie są luźne więc wymienie je i zobaczę i chyba zamontuje spręzynkę
w sumie nigdy mi to przez myśl nie przeszło, że przez te odmy może tak właśnie być. Przeglądajac różne projekty 4G63 to rzeczywiście kazdy robi mega grube odmy.
Czy puszczenie wężyków pod auto nie bedzie jakoś mocno przeciw ochronie srodowiska, czy zieloni mnie nie dopadną i nie zlinczują? Baget wyskoczył mi dwa razy a dziś przy dość sporej predkości wysunał się sporo i wyzygał olej.
Dostrzegłem też, że poci sie spod uszczelniaczy wałków a to już dośc powazna sprawa.
Jak wyglądają wasze odmy? Coś przerabialiście w nich? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-08-07, 17:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-08-07, 22:23
|
|
|
Ja w swoim aucie mialem odmy przespawane wlasnie zeby sie lepiej wietrzyl silnik. Z tego co pamietam to mam 2 odmy z otworem wewnetrznym 12 mm. Zadnych problemow z bagnetem i poceniem sie uszczelek |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-08, 10:44
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | Ja w swoim aucie mialem odmy przespawane wlasnie zeby sie lepiej wietrzyl silnik. Z tego co pamietam to mam 2 odmy z otworem wewnetrznym 12 mm. Zadnych problemow z bagnetem i poceniem sie uszczelek |
o to to to... o takie konkrety chodziło |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-08-08, 21:15
|
|
|
przedmuchy na pierscieniach ? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2016-08-08, 21:20
|
|
|
Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany ) |
Ostatnio zmieniony przez jan 2016-08-08, 21:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-08-08, 21:25
|
|
|
jan napisał/a: | Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany ) | |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-08, 23:41
|
|
|
GOLDI napisał/a: | przedmuchy na pierscieniach ? |
to była 1 moja mysl, ale szybkie sprawdzenie kompresji póki rozgrzany silnik i wyszło wzorowo
Ten bagnet miał prawo sie wysuwać. On sobie był nawet nie wcisniety i wchodził bez zadnych oporów. Nawet nowsze silniki maja na bagnetach zapinki żeby nie wyskakiwały. Ale odmy do zrobienia bo rzeczywiscie sa liche i za ciasne.
[ Dodano: 2016-08-08, 23:44 ]
jan napisał/a: | Albo nieszczelny zawór pcv i boost leci pod pokrywę zaworów (zawsze lepsze to niż pierścienie do wymiany ) |
To też sprawdziłem i jest sprawny.
w sumie dzis lekko ścisnałem rurkę bagnetu-siedzi sztywno i jak na razie zero wywalania |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|