Koło zamachowe |
Autor |
Wiadomość |
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2008-03-10, 22:16 Koło zamachowe
|
|
|
mam zamiar kupic kolo zamachowe ale mam maly dylemat czy kupic act czy FIDANZA?? ktore lepsze ??co o tym sadzicie ??
oraz mysle nad zakupem nowego intercoolera a mianowicie calego kit-u ale nie wiem zbytnio co i jak czym sie rozni kit za 800$ np ten http://cgi.ebay.com/ebaym...tem330218602442
od innego co mozna kupic za 300$ wygldaja idento czy to ma az takie znaczenie ?
aha jescze jedno co myslicie o tym http://cgi.ebay.com/ebaym...tem350033043876
z gory dzieki |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-10, 22:52
|
|
|
Co do IC to moim zdaniem nie b?dziesz mia? zbyt du?ej r??nicy w IC z orurowaniem. Ew Same opaski b?d? w najgorszym razie do wymiany . Chocia? ja bym kupi? firmowy zestaw. Przynajmniej po zdj?ciach widac , ?e kto? te zestawy montowa? do Eclipsa
Co do drugiego zestawu to bym go odradza?. Kiepskie s? te Kolektory Wydechowe. Ci?zko p??niej je nawet p??niej pospawa?... Turbina mo?e by? kiepskiej jako?ci. Czyta?em , ?e jednemu go?ciowi wysra?a si? po tygodniu. Po rozebraniu okaza?o si? , ?e "???tek " kt?ry produkowa? te turbiny w jednej warstwie nie zrobi? otworu na wlot oleju. turbina wog?le nie mia?a smarowania. Dopiero po przewierceniu , naprawie ca?ej turbiny zacz??a chodzi?... Takie ma?e niedopatrzenie... |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-10, 22:59
|
|
|
Co do kola to oba sa super. Wagi sa podobne jesli nie takie same i kazde z nich bedzie super. Osobiscie polecalbym ACT bo mam ich sprzeglo i wiem ze nie robia badziewia. (To nie znaczy ze Fidanza robi). Co do zestawow to ten IC troche przesadzony jak dla mnie jak na kit z Ebaya.Co do turbo to zawsze jest jakas loteria. Powiedz mi co masz zamiar zrobic? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-10, 22:59
|
|
|
ten zestaw turbo to chinszczyzna... SBR przyjacielem Twym simon
co do kola zamachowego... kupuj ACT caly komplet wraz ze sprzeglem... FIDANZA moim zdaniem jest za lekkie!! |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-03-10, 22:59
|
|
|
Turbo kity to se mo?na o kant dupy pot?uc To co najwy?ej widzia?o fabryke w Chinach |
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2008-03-10, 23:06
|
|
|
FMIC od iveco turbo daily da sie zamontowac bez wiekszych problemow cena ok 450zl
do tego IC z ebay przednia belke musisz wywalic, a chinszczyzne sobie odpusc.... |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
Ostatnio zmieniony przez Ryfi 2008-03-10, 23:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-03-11, 07:06
|
|
|
Intercoolery firmy ETS to czo??wka je?li chodzi o firmowe IC w USA. Bardzo dobra firma, bardzo dobra obs?uga .
R??ne modele do wyboru, ??cznie z takim gdzie nie ma potrzeby likwidowania przedniej belki.
http://www.extremeturbosystems.com/ |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-11, 16:09
|
|
|
mo?e ja si? wypowiem ....
1. intercooler. czym sie r??ni zestaw za 100, 300 usd od takiego za 800 ? tym ?e za 300usd dostajesz cooler kt?ry mo?na za 60usd kupi?... plus par? kolanek , par? porostych r??nych rurek, l?cz?wki i jest to temat pod tytu?em "zr?b se sam" ... ten zestaw za 800 co da?e? to jest wszystko dopasowane zak?ada? dokr?ca? w seryjne miejsca ?rubeczki i lala.
od iveco jest spoko ale jego przep?yw jest niepor?wnywalnie mniejszy od nawet chi?skich produkt?w wzorowanych na rdzeniach spearco lub universe nie m?wi?c o orygina?ach.
z do?wiadczenia wiem ?e ?ci?gni?cie samego coolera ekspresem tak by do 10ciu dni by? kosztuje z cen? coolera ko?o 500z?. czyli cena jak nowy iveco a jest ?adnejszy i lepszy. jak chcesz orurowanie w pl to ja robi? w przedziale 600-800z? nie wiem jak inne zak?ady.
2. turbo kit.... ?adnie na ?cianie wygl?da. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2008-03-24, 18:01
|
|
|
z do?wiadczenia wiem ?e ?ci?gni?cie samego coolera ekspresem tak by do 10ciu dni by? kosztuje z cen? coolera ko?o 500z?. czyli cena jak nowy iveco a jest ?adnejszy i lepszy. jak chcesz orurowanie w pl to ja robi? w przedziale 600-800z? nie wiem jak inne zak?ady.
to za ile bys mi zrobil taki zestaw orurowania jak byla by srednica rur ??czy musial bym jechac do ciebie autem czy zrobil bys tak ze tylko bym sobie wszystko sam pozakladal ?? aha jak wyglada sprawa z flansza na blow off-a ??a zrobil bys tez rure od kolektora sacego do przep?ywki?
a tak po za tematem to na serio masz 20lat |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-24, 18:29
|
|
|
ano na serio...
potrzebowa? bym samoch?d. ?rednica rur od turbo do ic 54mm przechodz?ce w 70mm za fmic rura ?recnida przepustnicy, ja mam przepustnic? 1g i mam 70mm u ciebie b?dzie mniesze. z bovem nie ma problemu.
musia? bym dok?adnie policzy? materia? jak by? by? zainteresowany |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2008-03-24, 18:34
|
|
|
to sk?d ty tyle wiesz co
byl bym zainteresowany tymi rurami ale jest jeden problem bo nie mial bym jak podjechac autem do ciebie bo narazie bede wkladal silnik wiec chcialem odrazu wszystko zamontowac napisz za ile bys chcial cale orurowanie |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-07, 17:08
|
|
|
Pozwole sobie odgrzac kotleta.
Jakie kolo zamachowe najlepiej teraz wybrac do AWD 6 bolta?
Act, fidanza , exedy czy szukac ori ? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2017-03-07, 18:28
|
|
|
Zostawić OEM Albo ACT ale Street reszta za lekkie do użytku miejskiego |
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-03-07, 19:25
|
|
|
Pablo1o na jakim etapie jesteś budowy swojego projektu? czemu nie uzupełniasz prezentacji?! |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-09, 09:01
|
|
|
Cześć Dani,
Bo się rozleniwiłem strasznie. A tak na poważnie to miałem meksyk w pracy. Od tygodnia znowu zaczynam coś dłubać. Jak zacznie się coś pojawiać to wrzucę jakąś aktualizację. |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-03-15, 22:55
|
|
|
Ja po przejściach z Fidanzą zdecydowanie jej nie polecam. I jakiekolwiek inne ze skręcanym wieńcem. Odelżone oem koło albo pełne ACT. Jeśli nie masz zamiaru go wysoko kręcić i mieć dużego turbo to odelżył bym seryjne i wyważył. Jeśli chcesz założyć duże turbo, ostre wałki to wtedy lekkie koło ma sens. Choć tez nie zawsze. Lekkie koło nie utrzyma Ci spadku obrotów po puszczeniu gazu i bedzie Ci gasł. Chyba, że ustawisz wolne obroty na 1300rpm Ja się z tym męcze strasznie choć już w tym kierunku coś modzę. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2017-03-15, 23:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|