Przesunięty przez: SAMAEL 2007-11-08, 23:32 |
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63) |
Autor |
Wiadomość |
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-21, 21:11
|
|
|
Nezz napisał/a: | op?aca si? kupowa? ten zestaw monta?owy ? |
Ale po co? co chcialbys osiagnac po zakupie i montazu samej walbro? chyba ze masz zamiar robic inne mody przy okazji, no i zasilanie(!) i potem przejrzec trzeba regulator cisnienia, bo seryjny moze sie skonczyc.
kafar_1989 napisał/a: | mo?e akurat to uda mi si? za?atwi? w ni?szej cenie |
Mozesz zawsze kupic mojego, opis tu na forum a kontakt na allegro, wyjdzie Cie taniej masz auto za 30k pln z wlozonymi 50k pln a zeby nie bylo ze kupujacy nic nie zrobi sam, to dodam ze jest jeszcze cos do zrobienia |
Ostatnio zmieniony przez Adamek 2009-07-21, 21:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-07-21, 21:50
|
|
|
Adamek napisał/a: | Ale po co? |
goldi mowi?, ?e seryjna nie wytrzyma
Adamek napisał/a: | chyba ze masz zamiar robic inne mody przy okazji |
no tak, bez sensu sama pompa
takze ponawiam pytanie
czy warto kupowac ten zestaw czy nie bedzie niepotrzebny? |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-07-21, 21:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-07-22, 09:20
|
|
|
Jesli b?dziesz tuningowa? auto to b?dzie ci potrzebna mocniejsza pompa . W przeciwnym wypadku wog?le ci si? nie przyda .
Nezz napisał/a: | goldi mowi?, ?e seryjna nie wytrzyma |
Ale Goldi m?wi? o tym , ?e seryjna pompa nie wytrzyma przy modyfikacjach. |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-07-22, 15:10
|
|
|
wiem o tym koledzy, juz drugi raz pisze, ?e mi sie przyda, bo b?d? dalej modyfikowa? auto
ale nie pytalem czy mi si? rpzyda czy nie, tylko czy do eclipsy GSS342 bedzie pasowac
uzyskalem odpowiedz, ze nie, ze do eclipsy jest GSS341 za to tak.
wiec znalazlem pompe z zestawem montazowym, jak w linku powyzej
i teraz pytam o to, czy oplaca sie tezn zestaw montazowy brac
prosze o uwazne czytanie postow |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-22, 15:58
|
|
|
sie oplaca, starczy do 500 koni, choc podejrzewam ze bez drobnych przerobek nawet "dedykowana" nie bedzie plug&play, bynajmniej z tego co pamietam do mnie owa nie byla takowa po zamontowaniu sprawdz czy jest w pelni wydajna i pamietaj o porzadnym zasilaniu. Od razu zainwestuj w regulator cisnienia paliwa, gdyz do seryjnego pompa moze byc za mocna, tu bym nie oszczedzal i bral sprawdzone marki, w koncu to o mieszanke chodzi, nie wiem ile chcesz wyciskac i czym z silnika n/a ale zniszczyc tlok mozna w chwile a odbudowa silnika zbytnio tania nie jest. |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-07-22, 16:38
|
|
|
mam zamiar zakupic ecumajstera i pojechac do projektu xs na strojenie, wiec regulator chyba sie nei przyda
btw. to jest gst wiec nie silnik n/a, nie wiem czemu tak zalozyles
takze, rozumiem, ze oprocz pompy, brac ten zestawik do montazu, przyda sie |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-22, 16:41
|
|
|
tak zalozylem bo w temacie jest GS ecumajster nie wystroi ci cisnienia paliwa |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-22, 20:04
|
|
|
seryjny regulator paliwa da rade w konfrontacji z seryjna sprezarka... spokojnie utrzyma pozadane cisnienie na listwie. walbro jak najbardziej... od tego powinno sie zaczac modyfikacje... jak zabraknie ci powietrza to... trudno... jak zabraknie paliwa... to kaplica...
p.s. walbro 255 nie starcza do 500km... to jest mit... jej potencjal konczy sie roznie... od 440-480km... |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-22, 20:19
|
|
|
u mnie przy 460km i 1.3bar daje rade, wiec tyle jestem w stanie pseudo "zagwarantowac" z wlasnego doswiadczenia, tylko po co walbro do seryjnej sprezarki? seryjna pompa spokojnie wydoi do tego co to moze nadmuchac jak ma doprowadzone mocne zasilanie to powinna pracowac jak trzeba, u mnie byl problem z zasilaniem, seryjne nie starczalo i pompa nie chodzila jak nalezy, doprowadzsilismy porzadne i nie mam najmniejszych problemow z paliwem, za to mam z zaplonem, nawet z msd. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-22, 20:20
|
|
|
dmuchajac 1-1,1 bara z serii powoli na "gorze" zaczyna sie robic niebezpiecznie ubogo... lepiej dmuchac na zimne |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-22, 20:23
|
|
|
Ale seryjna dmuchawka nie ma "gory" przynajmniej w 90% przypadkow, Seta o dziwo miala, moja za to puchla. |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-07-23, 02:39
|
|
|
Adamek napisał/a: | tak zalozylem bo w temacie jest GS |
a fakt, ja sie tylko podczepilem pod temat, jakis mod moze dodac; slash gst
GOLDI napisał/a: | walbro 255 nie starcza do 500km... to jest mit... jej potencjal konczy sie roznie... od 440-480km... |
wiecej niz 300 i tak nie planuje, wiec no problem
jeszcze sie chcialem upewnic czy napewno GSS341 pasuje, a GSS342 nie |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-24, 14:08
|
|
|
Nezz napisał/a: | jeszcze sie chcialem upewnic czy napewno GSS341 pasuje, a GSS342 nie | hmmm z moich ogledizn pompy gss341 wyglada ze ona bedize mnie pasujaca niz gss342
ale tak naprawde 341 czy 342 nie ma znaczenia ... obie da sie zamontowac... |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-07-24, 14:23
|
|
|
haha, no to jestem w kropce
dzieki goldi za sprawdzenie
[ Dodano: 2009-07-24, 19:44 ]
znalazlem na tej stronce
http://www.nolimitmotorsport.com/walbro/
napisane jest ze,zarowno przy eclipse jaki i talonach, gss341 jest do rocznikow 90-94 a gss342 95-99
czyli do mojego 2g bedzie pasowala gss432 tak jak goldi wyzej napisa?
dzieki za wsparcie i pomoc w rozwiazaniu 'zagadki' |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-07-24, 19:52, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
KamilOlsztyn [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-01, 19:44
|
|
|
Witam, ja z takim pytaniem, moze ktos cos wie na ten temat, minowicie mialem 1G w automacie ktory juz zostal wywalony i interesuje mnie czy przypadkiem silnik nie byl mocniej przystosowany pod autmat, mianowicie mocniejsze tloki, wal, jak naprzyklad w wersji TURBO, pytam bo zamierzam go uturbic i chcialbym wiedziecz czy konieczne bedzie rozbebeszenie silnika Dodam ze jest to 4g63 wersja dla porzeraczy hamburgerow |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-09-01, 20:26
|
|
|
to t?oki musisz wsadzi? od turboooo jak chcesz uturbia |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
KamilOlsztyn [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-01, 21:53
|
|
|
To ok, tloki i korby od turbo zamowilem, w takim razie silnik do rozebrania, wie ktos cos na temat wtryskow? No i problem bede mial z komputerem bo ciezko dostac.
[ Dodano: 2009-09-01, 23:01 ]
OK, dowiedzialem sie ze ecu master zalatwi problem z silniejszymi wtryskami, teraz mi potrzebne wtryski od gst, a moze nowe? Co za ile i czemu tak drogo? |
|
|
|
|
matim
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 1265 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|